Clickbank ialah halaman yang menyediakan khidmat pemprosesan bayaran di internet untuk produk-produk digital seperti E-book, Video , Software , Audio , Membership Site & macam-macam lagi. Produk digital disini bermaksud produk yang boleh diakses secara maya sahaja. Tidak boleh dipegang dengan pancaindera. Ada ke orang beli barang macam tu?

FAKTA

"More than 46,000 digital goods are sold on ClickBank's online system, which averages 30,000 transactions a day - Clickbank Press Release ."

Ya! Saya tak main-main. clickbank memang mempunyai lebih dari 46,000 produk yang aktif jualan & lebih 30,000 transaksi jual beli berlaku setiap hari.

Di Clickbank anda boleh mendaftar sebagai penjual jika anda ingin memasarkan produk digital anda sendiri di luar negara tapi jika anda tiada produk sendiri anda juga boleh jadi ejen affiliate! hanya promosikan produk orang lain! pendaftaran affiliate pula PERCUMA & SANGAT MUDAH! Anda nak daftar banyak-banyak akaun pun takde masalah




Click Bank Adalah Laman Web Pemasaran Yang Paling Dipercayai
Ditubuhkan pada tahun 1998, ClickBank adalah sebuah kedai runcit untuk lebih daripada 50,000 produk digital dan 100,000 affiliate marketer aktif dalam talian yang selamat.

ClickBank membuat jualan di dalam dunia setiap tiga saat, selamat memproses lebih daripada 30,000 transaksi digital sehari. Kita berkhidmat lebih daripada 200 buah negara, dan konsisten disenaraikan sebagai salah satu yang paling sangat-diperdagangkan laman web.

ClickBank adalah syarikat milik persendirian dengan pejabat-pejabat di Broomfield, Colorado dan Boise, Idaho. Klik Jualan Inc adalah anak daripada Keynetics Inc. Semua produk dan perkhidmatan yang ditawarkan oleh Keynetics atau anak-anak syarikatnya adalah tertakluk kepada Notis Undang-Undang ClickBank.


Leave a Reply